Biztosan mindenki tapasztalta már, hogy amikor bevásárol, akkor nem is annyira az árakat figyeli elsősorban, hanem a csomagolásokat. Egy esztétikusabb, vonzóbb termék jobban felhívja magára a figyelmet, így biztosan sokkal többen is választják. Ezért is van az, hogy a nagyobb cégek időről-időre arculatot váltanak haladnak az igényekkel. Ezért ha saját termékünk van, akkor célszerű időnként egy újabb megjelenést kölcsönözni neki. Persze ez nem minden termék esetében egyszerű, de például egy új pálinkás címke is hozhat nagyobb bevételt. Ugyanis az italok esetében csak és kizárólag a külalakjára tudunk hagyatkozni, főleg ha még nem ismerjük a terméket. Ezért minden esetben fontos, hogy a címke figyelemfelkeltő legyen a vásárlók számára, és ne olvadjon bele a konkurencia termékeibe. Ezért ne úgy tekintsünk erre a befektetésre, mint felesleges pénzkidobásra, hanem úgy, hogy lehetőségünk van általa sokkal nagyobb bevételre. Hiszen minden sikeres vállalkozó tudja, hogy befektetés nélkül nincs nyereség.